tirsdag 13. januar 2009

Alternative logoer


Kjør debatt!

4 kommentarer:

  1. Jeg må si at jeg misliker den nest nederste modellen, ettersom jeg føler den gir uttrykk for at alt går i ring. Tvert imot så mener jeg at det er et mål for oss tynne der ute, en misjon, en mening med det hele.

    Jeg vil gjerne få uttrykke dette i form at et dikt:

    Tynn

    Tynn sier du
    Ja, som en strek
    Men hva med streken?
    Den forsvinner aldri
    Tynn
    Du skal en gang bort fra denne jord
    Tynn, som en strek
    Hviskelær

    SvarSlett
  2. Legg merke til dobbel betydning i siste linje hvor jeg leker med ordet "viskelær".

    Tygg på den! (evt. Tynn på den)

    SvarSlett
  3. Fy faen jeg hater sånne som dere ass. Serr lizm!

    Jeg har oppretta en gruppe på Nettby for alle som hater sånne som dere. Fy faen lizm!

    http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=969044

    SvarSlett
  4. Den sirkel-formede modellen gjør meg uvel, minner meg altfor mye om fett og runde former. Foretrekker modellen med spisse kanter og rette, slanke, tynne linjer!

    SvarSlett