mandag 28. juni 2010

Utrygt trendmonopol



Trendy, T&Ts mer trendy, og mer overvektige halvdel, har funnet det for godt å benytte Tynns seneste ferietur til Osloakutten med å quote/unquote: "fornye" T&T. Den våkne leser vil se at resultatet av dette har altså blitt Trygg og Trendy.

Det paradoksale i det hele er at Trendys argumentasjon for dette overraskende hamskiftet sannsynligvis er det noe av det tynneste skvipet som noen gang er blitt postet på denne bloggen.

Trendy mener at i T&Ts grunnfilosofi kan faktoren "tynn" skiftes ut med faktoren "trygg". Med dette mener Trendy altså at jo tryggere man blir på seg selv - jo mer trendy vil man følgelig bli - og vice versa.

De tre andre aksjonærene i T&T (T&T er et 100% privateid AS, der de to gründerne T&T hver har en eierandel på 37,55%, mens de resterende 24,9% er delt mellom to frittstående investorer) ble totalt overrumplet av denne skamfulle manøver.

Mens vi planlegger passende straffereaksjoner mot Trendy, ikler vi oss derfor HMS-uniformer, og gir tre ironiske tomler opp. Ironi er nemlig også noe Trendy mener er hot shit.

"Seriøst karer - ironiske blogger er det nye nå" (Trendy sitert fra siste redaksjonsmøte)

1 kommentar:

  1. det er jo bare tull at man blir mer trygg når man blir mer trendy. I fjor var jeg skikkelig trendy en periode, og aldri - ALDRI - har jeg følt meg mer utrygg. Det var jo første gangen i livet mitt at jeg hadde noe å tape!

    SvarSlett