onsdag 7. juli 2010

Tåpelige spørsmål



"Kjære trendguruer. Jeg er en ung gutt på 14 år som lurer på hva jeg bør kle meg i denne sommeren? Selv er jeg nok litt for tynn, jeg har prøvd å legge på meg ved å spise is og trene vekter, men det hjelper ikke noe særlig. Men jeg er litt redd for å gå i bar overkropp fordi jeg er så tynn og bleik. Hva synes dere jeg bør gå i? Hilsen Sjur, Lørenskog".

Sjur!
Drit i antrekket - vårt beste råd til deg er å flytte fra Lørenskog. 14 år gamle ano-gutter gjør det stort i hovedstaden for tiden, spesielt i områdene rundt Youngstorget på sene fredags- og lørdagskvelder. Lykke til!

PS: Ok da. Jeans.

Ifølge Google Analytics har faktisk T&T lesere fra drittsteder som Lørenskog. Det bør være unødvendig å si at dette er et problem for oss. Vi oppfordrer derfor både Sjur og dere andre til å flytte til mer - skal vi si - relevante steder.

1 kommentar:

  1. Hei, skinny fukckers!! Jeg bor på Ski, betyr det at jeg ikke får lov til å lese bloggen mer? Drittkarer jeg ville ikke lese mer uansett!!

    SvarSlett