fredag 8. oktober 2010

TYNN & TRENDY PRESSEMELDING

Fredag 08.okt 2010

TRENDY TIL KONKURRENT

Trendy, T&Ts marginalt minst trendy halvdel, har valgt å slutte i Brun & Blid for å søke nye utfordringer. Han går ut med umiddelbar virkning og begynner i sin nye rolle, som solfaglig leder i Sunpoint, i januar 2011.

Trendy har i en årrekke jobbet i Brun & Blid og har i denne perioden opparbeidet seg solid kompetanse innen soling og tidsriktig adferd. I selskapet har han hatt en makkerrolle sammen med Tynn, T&Ts marginalt mest trendy halvdel, som han gründet bloggen tynnogtrendy sammen med.

- Vi er fortsatt gode venner og jeg ønsker Trendy lykke til i den nye rollen. Samtidig innser jeg at det blir vanskelig å vedlikeholde det tette samholdet når vi nå blir konkurrenter, sier Tynn i en kommentar.

Nå skal Trendy benytte karantenetiden til å lese litteratur og prøve ut nye dietter. – Jeg har faktisk aldri prøvd Atkinsen, så planen er å vie oktober og november til denne, sier han entusiastisk.

- Sunpoint leverer helt vilt nice solsenger og de setter renslighet og stil i sentrum. I tillegg gir har de valgt å ikke sponse de ansattes lunsj. Jeg er rett og slett enig i prioriteringene og gleder meg til å begynne i et selskap som har like verdier som meg selv, sier Trendy.

- Trendy har en nøkkelposisjon i det norske trendmarkedet samtidig som han har solfaglig kompetanse i verdensklasse. Vi gleder oss veldig til å få ham på laget, sier administrerende direktør i Sunpoint, Einar Solbakken.

For mer informasjon, kontakt T&T på tynnogtrendy@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Hva har skjedd???

    SvarSlett
  2. Hvem er dere egentlig? Så vidt jeg skjønner finnes ikke Einar Solbakken i Sunpoint.........

    SvarSlett
  3. dette var på tide. ikke bra i lengden å være radarpar både på jobb og privat

    SvarSlett