tirsdag 8. mars 2011

Gjesteblogger kvitrine, på kvinnedagen - Menn som elsker kvinner


I anledning Kvinnedagen har jeg fått lov til spre noen smale ord.

Siden jeg på langt nær kan sies å være et beinrangel griper jeg sjansen før T&T finner noen bilder av meg i helfigur og avlyser hele opplegget.

Jeg har bare fått en klausul: Jeg kan ikke skrive om kvinner. Og det får meg til å stoppe opp. Tenke litt. Hvorfor vil ikke T&T slippe kvinnene inn i sitt tynne univers? Er det slik at T&T helst vil ha denne tynnheten for seg selv? Frykter de virkningen? Dyrker de i hemmelighet den frodige, formfulle, fruktbare Frøya og forbeholder skinny jeans til de ålesmale heteroalibidamene sine og seg selv?

Jeg som var på god vei til å plassere dem trygt i knekk i håndleddet-båsen. Skal det nå vise seg at de i hemmelighet dyrker kvinnebladet Kamilles viktigste kampsak på kvinnedagen, ikke likelønn og styreprosenter, lik rett til utdannelse, mat, vann eller beskyttelse mot overgrep, men at kvinner med en vekt godt over bunnskrapt skal få lov til å kle seg nakne?

Og Jan Thomas, erklært homse og gutteestetikkelsker; hvorfor stiller han og Christopher som stylist og fotograf? Hva er dette for noe? Ikke tynt i det hele tatt.

Nå skal det sies at Kamille først frontet "Nå skal underlivet glitre" som kampsak, men byttet i løpet av dagen. Synd. Det hadde passet seg bedre, gutter.

@kvitrine

4 kommentarer:

  1. Sterk kost på de der bildene. Lettskremte lesere er herved advart.
    t&t&t&t

    SvarSlett
  2. Weird, er Christopher og Jan Thomas med i Tynn og Trendy??

    SvarSlett
  3. en tynn og trendy kvinne! Kom til meg!

    SvarSlett